Hosting firmanızı seçerken biraz daha düşünün

Şuan bu yazıyı okuyan web tasarımcı  arkadaşlar için bir kaç tavsiye vermek istiyorum.


Şuanda çalıştığım 2 farklı hosting firması ve bunun dışında kendime ait olan bir VDS server bulunmaktadır.Çalıştığım 2 firma  var dedim ama bunlardan 2.cisini yani Natro‘yu aslına bakarsanız fantezi olsun diye aldım.Diğer çalıştığım firma ise maalesef ki isimtescil.Maalesefki diyorum çünkü an itibariyle 23 domainimi barındıran bu firmada ne zaman ki yeni bir site yayına açıcak olsam sürekli acayip acayip hatalar çıkıyor.Buna rağmen niye 23 ünüde oradan aldım inanın bilmiyorum.O kadar abuk sabuk sistemleri varki kafayı yersiniz.Şuanda bu saatte sinirden önümdeki klavyeyi kırmamak için içimi size döküyorum .

Bugün yayına açmam gereken Filibe Koftecisi ‘nin alan adını isimtescildenaldım ve orada boşta bulunan bi hostingime atama yaptırdım panelimden .Orda çalışan bi arkadaş (ismi lazım değil baş harfi B) sen kalk 4 sitenin dns ayarlarını birbirine kat.E tabi benim siteler arasında iç savaş çıktı :) . Open Course Ware Software Engineering adlı sitede dolayısıyla kafayı yedi.Saatler geçti hala sorunu çözemediler adam akıllı.Kaç kişi çalışıyo bilmiyorum orda ama Sertaç ve Volkan adlı çalışanlar dışında hiçbiri sorun çözebilecek  donanıma sahip değiller.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s